Reklamace

POSTUP REKLAMACE

Adresa pro vrácení reklamovaného zboží:
Jana Adámková
V Roklích 248
155 31 Praha 5 Lipence

Jakákoliv reklamace je pro kupujícího vždy věcí nepříjemnou. Internetový obchod www.sikovna-tlapicka.cz si je toho plně vědom a v zájmu spokojenosti svých stávajících i budoucích zákazníků přijímá vždy taková řešení, která maximálně zjednodušují a urychlují vyřízení reklamace.

Reklamovat zboží můžete telefonicky nebo písemně (e-mailem či dopisem). Pro reklamaci využijte prosím vzorový formulář.

  1. Zavolejte nám a sdělte svůj úmysl reklamovat zboží a nebo zašlete informační e-mail s popisem závady zboží na adresu info@sikovna-tlapicka.cz
  2. Po domluvě zašlete reklamované zboží na naši adresu. Dobře ji zabalte, aby nedošlo k dalším případným poškozením.
  3. Poté, co bylo reklamované zboží doručeno k nám, je této reklamaci přiděleno unikátní pořadové číslo. Potvrzení o zahájení reklamačního řízení je obratem odesláno na kontaktní emailovou adresu. O reklamaci rozhodneme do tří dnů.

  4. V zájmu urychlení Vaší reklamace doporučujeme:

    1. vložit do zásilky kopii daňového dokladu dokládajícího zakoupení reklamovaného předmětu (v případě, že již daňový doklad nevlastníte nebo jej nemůžete nalézt, vložte do zásilky takové údaje, na základě kterých budeme schopni konkrétní obchodní případ dohledat v našich záznamech)

    2. vložit do zásilky stručný popis závady

    3. doporučujeme zásilku pojistit a zaslat s podacím lístkem či jiným dokladem prokazujícím její odeslání

  5. Budeme vás bez zbytečného odkladu informovat o průběhu reklamačního řízení, zejména pak o závěrech posouzení oprávněnosti reklamace. V případě potřeby konzultovat další postup, budeme vás neprodleně kontaktovat.

  6. V případě, že reklamace nebude vyřízena v zákonné lhůtě třiceti dnů, máte právo na odstoupení od smlouvy a náhradu v plné výši.

 

Odpovědnost za vady zboží a záruka

  1. Záruční doba pro veškeré prodávané produkty činí 24 měsíců.

  2. Záruční lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

  3. Kupujícímu doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí.

  4. Případné mechanické poškození obalu výrobku v průběhu dopravy může být spojeno i s poškozením výrobku jako takového.

  5. Veškeré zboží je ze strany prodávajícího pojištěno proti škodám nastalým v průběhu přepravy. V případě, že kupující zjistí poškození zboží bezprostředně při předání přepravcem, doporučujeme kupujícímu, aby přepravce požádal o vyhotovení záznamu o poškození zboží v průběhu přepravy.

  6. Před prvním použitím zboží doporučujeme kupujícímu prostudování návodu. Při používání výrobku v rozporu s návodem nenese prodávající odpovědnost za škody vzniklé nesprávným použitím.

  7. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním.

  8. Většina zboží je vyráběna ručně z přírodních materiálů, jako je dřevo a textil. Vzhledem k povaze ruční výroby a použitým materiálům se jednotlivé kusy mohou mírně lišit v rozměrech, barvě, struktuře nebo povrchové úpravě. Tyto odchylky nejsou považovány za vady, ale za přirozenou součást charakteru ručně vyráběného produktu. Za vadu se nepovažují:
    1. drobné estetické rozdíly mezi jednotlivými kusy,
    2. přirozené vlastnosti dřeva (např. suky, kresba, barevné odchylky),
    3. ručně šité detaily, které mohou vykazovat drobné nepravidelnosti.

Nejprve může kupující požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo výměnu zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.